Försök nr 2 - Elsa

 
Okej, den första Elsa var ju aldrig riktigt bra - konstigt? Inte egentligen, då jag som sagt aldrig gjort figurer tidigare och det är en skill man verkligen får öva sig fram till!
Tog mig lite tid igår hursomhelst och påbörjade en ny, som gjordes klar imorses. Lite mer detaljerade ögon och en otroligt mer stabil kropp. Faktum är att Elsa 1 fortfarande är lite böjlig och har spruckit lite på sina ställen, så är tveksam på om den hade kunnat stå på den färdiga tårtan när det väl hade vart dags. 
Så! Nu har vi en ny Elsa i lägenheten som väntar på att få pryda den färdiga  tårtan :) 
 
Jag är väl fortfarande inte helt 100% nöjd (men ändå stolt för denna blev mycket bättre), men samtidigt så måste man ju få lov att faktiskt få vara nybörjare också, man lär ju sig mer och mer :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0