Denna Lördag

 
Idag levererades tårtan och den togs emot med en enorm glädje, vilket gjorde min dag i stora drag! Så härligt att den blev uppskattad och omtyckt, både till utseendet och smaken.
 
Blev så glad och peppad att jag redan har förberett lite sockerdetaljer till min egna tårta, då jag snart fyller år. Svarta och lila detaljer än så länge som ni ser på den lilla bilden i hörnet. Bottnarna kommer bestå av två lager vanlig chokladbotten samt en brownie botten, som jag har bakat i förväg och frysit in idag. 
 
Dessutom vart jag så eggad att jag slängde ihop "lite" lussebullar samt en mjuk pepparkaka, som jag ska smula ner och göra Cake Balls av imorgon :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0