Företags Tårta

 
Här har vi den första färdiga tårtan denna veckan! Marsipanen blev tyvärr inte som önskat, fanns lite spår och sådär från kaveln som jag blev lite ledsen över men vad gör man. Den vita marsipanen är ju minst förlåtande av alla dessutom, kan jag tycka, vilket kan vara lite frusterande emellanåt. 
 
Tårtan i sig skulle vara ganska så enkel och innehållet fick jag bestämma helt själv. Då jag hade en del ahlgrens bilar över från förra beställningen så gjorde jag en likadan fyllning.
 Denna tårta innehåller ljus botten och ett lager baileys spetsad chokladfluff samt ett lager ahlgrens bilar fluff. Hoppas dom blir nöjda med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0