Harley Davidson

 
5 tårtor är beställda, alla med sitt lilla tema. Två utav dom är i MC-tema och därav bilderna ovan. Fick börja skulptera direkt för att testa om jag var flitig nog att knåpa ihop något och det ser väl ändå hållbart ut tycker jag!
Sen fick jag göra om lite på frost figuren då den råkade ta en tripp ner i golvet..... Men jag var ändå inte helt 100% nöjd med den så kanske var tur i oturen.  
 
Nu inväntar jag bara mina tre paket, fullproppade av nya verktyg, sockerpasta i olika färger, nya pulver färger (bland annat silver metallic som kommer ge motorcykeln en grym finish på de gråa detaljerna) och annat kul så man kan göra fin fina tårtor utav det hela! Åh, ska bli så roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0