Enkelt, snabbt och uppskattat

 
Julen närmar sig verkligen med stormsteg och här kommer ett super tips som funkar att ge bort till i stort sett vem som helst ; en presentkorg! Super fin att ge för sig eller bara för att komplettera andra klappar. 
 
Allra bäst är det väl att fylla den med godsaker som man bakat själv, men jag kände att det jag har bakat ska dukas fram på julbordet direkt och därav valde jag att köpa sakerna färdiga. MEN, korgen plockas och fixas ihop av mig själv; alltid något ;) Går ju att variera i all oändlighet!
 
Den lite större korgen är fylld med julknäcke samt två burkar olika marmelader/sylter, en Åre Choklad strut och två små askar med chokladbräck (en med knäck smak och en med pepparkaks smak) från Åre choklad.
 
Den lite mindre innehåller champagnefudge och två ljuslyktor, med ljus från Yankee Candle.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0