Homemade Chocolate Bars

 
Egna chokladbars, kan det bli mycket bättre? Tyvärr glömde jag av att använda min baileys (igen.. Har tänkt att använda de i "nästa bak" typ 3 gånger nu, men glömt av varenda gång!) så dessa godingar innehåller en kolakräm samt en marswallow-fluff. Visst, de duger väl det med men tusan att jag ska glömma av den där likören varenda gång! 
 
Jag använde mig av vanlig marabou för en god mjölkig smak och ringlade över den mörka varianten; enkelt men ändå fint. Har inte smakat än, som vanligt då jag hellre bakar än äter, men tror dom smakar helt ljuvligt. I princip som plopp/center med kola-varianten i alla fall. Den andra blir nog något sötare med tanke på att marswallows består till största deleb av socker.
 
Hursomhelst kul att få göra "helt egna" choklad-bars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild




RSS 2.0